یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

مراحل طرز تهیه شوید پلو با تن ماهی

۲ بازديد

مراحل طرز تهیه شوید پلو با تن ماهی

مرحله اول؛ آماده کردن مواد شوید پلو

برای تهیه شوید پلو با کنسرو تن ماهی که به «پلو بندری» هم مشهور است لازم است ۳۰ دقیقه یا ۱ ساعت برنج طبیعت را در آب و نمک بخیسانید. تن ماهی را هم ۲۰ دقیقه بجوشانید. همانند تهیه پلو تن ماهی با گوجه فرنگی، برای تهیه این پلو هم ابتدا سیر له شده و پیازچه ساطوری شده را کمی با هم تفت می‌دهیم و سپس گوجه‌ها را اضافه می‌کنیم.

وقتی که آب گوجه‌ها کشیده شد، رب گوجه‌فرنگی را اضافه کنید، کمی که تفت خورد تن ماهی را اضافه کنید و با ادویه‌های دلخواه‌تان مزه‌دار کنید. در یک قابلمه آب را جوش بیاورید و برنج‌ها را در آن بریزید.

مرحله دوم؛ دم کردن شوید پلو با تن ماهی

در این مرحله از طرز تهیه شوید پلو با تن ماهی بعد از حدود ده دقیقه برنج را آبکش کنید. بعد از آبکش کردن برنج، سبزی‌های پلو را به آن اضافه و خوب مخلوط کنید. اگر طعم زردچوبه را می‌پسندید کمی به ترکیب برنج و سبزی اضافه کنید. حالا نوبت دم کردن پلو است. به همان ترتیب رایج دم کردن پلوها مقداری روغن در قابلمه بریزید، بعد از این‌که روغن داغ شد لایه لایه برنج و محتویات لای پلو را در قابلمه بریزید.

لایه آخر، برنج باشد و روی آن زعفران آب کرده بریزید. به مدت نیم ساعت به پلو زمان بدهید تا دم بکشد و ته دیگ خودش را بگیرد. برای این‌که برنج زودتر دم بکشد دو تا سه دقیقه ابتدایی حرارت را زیاد کنید تا پلو بخار کند و سپس حرارت شعله را کم کنید. برای به دست آوردن یک ته‌ دیگ طلایی در ۵ دقیقه آخر پخت، حرارت را زیاد کنید اما مراقب باشید تهدیگ نسوزد.

۰ ۰

تهیه کنسرو لوبیا چیتی

۳ بازديد

مواد اولیه:

برای تهیه کنسرو لوبیا چیتی کارخانه ای، شما به مواد اولیه زیر نیاز دارید:

 لوبیا چیتی: انتخاب و استفاده از لوبیا چیتی تازه و کیفیت بالا بسیار مهم است. می توانید از تامین کنندگان معتبر و قابل اعتماد خرید کنید.

 آب: استفاده از آب تمیز و با کیفیت بالا برای آبکشی لوبیا چیتی الزامی است.

 نمک: برای بهبود طعم لوبیا چیتی، می توانید نمک به میزان مناسب اضافه کنید.

مراحل تهیه:

شستشو و پاکسازی: قبل از شروع به تهیه کنسرو لوبیا چیتی، لوبیا ها را به دقت شستشو دهید تا از هر گونه آلودگی و کثیفی خارج شوند.

 عملیات آبکشی: لوبیا ها را در یک ظرف گذاشته و آب را به آن اضافه کنید. سپس آب را به سرعت خالص کنید تا آسیاب گردد.

 پخت: لوبیا ها را در یک قابلمه برای پخت قرار دهید. مقدار آب مورد نیاز برای پخت لوبیا ها را به طور دقیق اندازه گیری کنید.

 خنک کردن و تمیز کردن: پس از پخت لوبیا ها را از روی حرارت بردارید و با استفاده از آب سرد شستشو دهید تا سطح آنها کاملاً تمیز شود.

تراکم دهید: لوبیا ها را در یک ظرف سرامیکی چینیچه ریخته و با حفاظت از سطح هموار کنید تا آب استفاده شده در حین پخت بر خوردار شده و متراکم شود.

نمک اضافه کنید: به میزان مناسب نمک روی لوبیا ها اضافه کنید تا طعم آنها بهبود یابد.

 بسته بندی و استریل سازی: لوبیا ها را در قوطی های مناسب قرار داده و قبل از بسته بندی، قوطی ها را به مدت مشخص در دمای قابل قبول در استریل ساز راه اندازی کنید.

۰ ۰

خرید کنسرو قیمه

۳ بازديد

خرید کنسرو قیمه 

اطلاع از نحوه خرید کنسرو قیمه گیلانی برای مشتریان عمده و غیر عمده این محصول می تواند کمک کننده باشد، در این بخش راهنمای خرید این کنسرو غذایی را ذکر می کنیم.

اگر به صورت اینترنتی اقدام به خرید کنسرو قیمه گیلانی می نمایید باید از شیوه ارسال این محصول اطلاع پیدا کنید، مرکز عرضه کننده این محصول باید سفارشات را با استفاده از سریع ترین روش ارسال کند.

کنسرو قیمه که انتخاب می کنید را از لحاظ بسته بندی مورد بررسی قرار دهید، قوطی کنسرو باید کاملا سالم و یکدست باشد.

همیشه سعی کنید خرید عمده کنسرو قیمه باکیفیت را بدون ارتباط با واسطه ها انجام دهید، زیرا واسطه ها باعث می شوند تا هزینه بیشتری را جهت تهیه کنسرو بپردازید.

قیمت کنسرو قیمه + خرید و فروش

با گذشت زمان قیمت انواع کنسروهای غذایی تولید شده با توجه به عوامل مختلف تغییر و تحول می یابد، قیمت کنسرو قیمه گیلانی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

به صورت کلی می توانیم بگوییم قیمت عرضه کنسرو قیمه گیلانی در مقایسه با سایر کنسروهای غذایی دیگر به صرفه تر است.

قیمت کنسرو قیمه گیلانیبا توجه به حجمی که کنسرو دارد می تواند متفاوت باشد، معمولا کنسرو قیمه گیلانی180 گرمی با قیمتی مابین 25 تا 30 هزار تومان عرضه می‌ شود.

قبل از ثبت سفارش کنسرو قیمه گیلانی حتما باید از قیمت جدید آن اطلاع پیدا کنید، جهت این امر کافی است تا با مرکز خرید و فروش کنسرو قیمه گیلانی ما تماس بگیرید.

۰ ۰

چرا کنسرو گیلانی؟

۳ بازديد

چرا کنسرو گیلانی؟

گروه غذایی گیلانی با استفاده از به روزترین و مجهزترین دستگاه‌ها و تکنولوژی روز تمامی کنسروهای این گروه غذایی از جمله کنسرو لوبیا را تولید و در دسترس عموم قرار داده است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که این خوراک لذیذ را دوست دارید اما بنابر به شرایطی امکان تهیه آن برایتان مقدور نیست و یا دوست دارید در طول سفر خود از وعده‌‌‌ای سالم، مقوی و خوش طعم بهره ببرید می‌توانید کنسرو لوبیا را که در انواع ساده و مخلوط با قارچ تهیه شده است را انتخاب و سرو نمایید.

خرید کنسرو لوبیا و کنسرو لوبیا و قارچ گیلانی، دارای فرمولی منحصر به فرد در دستور تهیه خود است که باعث شده طعمی نو و فراموش نشدنی را تجربه نمایید. مواد اولیه درجه یک و مرغوب نیز در تهیه آن علاوه بر طعم و خواص بی‌نظیر، ظاهری دلنشین و خوش آب و رنگ را به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که کنسرو لوبیا گیلانی را می‌توانید از تمامی فروشگاهای معتبر در سطح شهر تهیه نمایید. همچنین امکان تهیه تمامی محصولات گیلانی از طریق سایت فروشگاهی این برند غذایی و سایر فروشگاه‌‌‌های اینترنتی صاحب نام فراهم است.

۰ ۰